تاریخچه کیف های پارچه ای

تاریخچه کیف های پارچه ای

کیف های پارچه ای برای انجام فعالیت های روزانه بسیار مفید هستند. آن‌ها راحت و جادار هستند و در سبک‌های بسیار متنوعی هستند که می‌توانند با هر لباسی پوشیده شوند. کیسه های حمل و نقل عموما بزرگتر از سایر کیف ها و همچنین بادوام تر هستند. داشتن یکی از این کیف‌ها بسیار ترجیح داده می‌شود تا تعدادی از کیف‌های کوچک که می‌توانند به راحتی جابجا شوند یا زود فرسوده شوند.

اما در حالی که کیف های حمل و نقل مدرن شیک هستند و خرید را راحت می کنند، از کجا یا چگونه به وجود آمده اند؟ این کیف های بسیار کاربردی تاریخچه ای دارند که بسیار حیرت انگیز است!

جدول زمانی:

روایت‌های منشأ کیف‌های حمل و نقل بسیار زیاد است، از جمله روایتی که در پاریس در دهه 1860 اتفاق می‌افتد. صنعت چمدان با رشد سفر افزایش یافت. اساساً از چرم به عنوان وسیله ای قوی برای نگهداری و حمل اشیاء قیمتی یا پوشاک و وسایل سفر برای افرادی که برای کار سفر می کردند طراحی شده بود. به زودی، وسایل در اندازه ها و مواد مختلف شروع به ظهور کردند و راه خود را به فرهنگ اصلی باز کردند.

دهه 1940

ساخت کیسه یخ توسط L.L. Bean چیزی بود که این ایده را در کانون توجه مدرن قرار داد. یک فروشگاه معروف در فضای باز مستقر در مین، یخ‌بر بوم محکم L.L. Bean به مردم اجازه می‌داد تا یخ را از وسایل نقلیه به خانه‌های خود حمل کنند (برای جایگزینی بلوک‌های یخ در یخچال‌ها).

دهه 1960

L.L. Bean کیسه یخ بوم را در دهه 1960 بازگرداند، اما با نسخه ارتقا یافته ای به نام قایق و توت. طرح‌های ساده قدیمی‌تر با تزئینات رنگارنگ ارائه داد که هنوز هم در طرح‌های امروزی یکی از ویژگی‌های آن است. کیف حمل و نقل در این دوره واقعاً محبوبیت پیدا کرد و دیگر فقط یک کیف کاربردی نبود. می‌توان گفت دهه 1960 زمانی بود که کیف‌های جیب دار از یک کیف روزانه به یک اکسسوری شیک و پر جنب و جوش تبدیل شدند.

دهه 1970-1980

در دهه های بعدی پس از دهه 60، کیف های حمل و نقل به سمت رسانه های تبلیغاتی تجاری جذب شدند. محبوبیت این کیف در طول دهه 1980 و همچنین کاربردهای آن افزایش یافت. کسب و کارها شروع به استفاده از کیف های حمل و نقل به عنوان کالای تبلیغاتی کردند (آنها ارزان و آسان برای تولید بودند). آنها آرم های شرکت را روی کیف های حمل و نقل چاپ می کردند و آنها را به عنوان کالاهای قابل فروش می فروختند.

دهه 1990

کیف های برزنی فراکتای IKEA (به ازای یک دلار) خیابان های دهه 90 را فرا گرفت. یک کیف محبوب آبی و زرد با ظرفیت حمل تا کیلوگرم. این کیف های برزنتی یک انقلاب در بازار کیسه های خرید قابل استفاده مجدد بود. در نهایت، فروشگاه های دیگر شروع به تولید طرح های خود از جایگزین های کیسه های پلاستیکی قابل استفاده مجدد کردند.

دهه 2010

این دوره زمانی بود که کیف‌های همراه در سرتاسر آمریکا و جهان در مرکز توجه قرار گرفتند. تبدیل شدن به شکلی از مد و بیان خود بیش از همیشه. نیویورکر همچنین در سال 2014 شروع به توزیع کیف های رایگان به مشترکین خود کرد.

حال حاضر

کیف های پارچه ای در بین تمام مدل های کیف سازگارترین است. ویژگی‌های اصلی ثابت مانده‌اند، اما اکنون سبک‌ها و طرح‌های بی‌پایانی داریم که کار اداری روزانه را تا شام‌های عصرانه باکلاس تکمیل می‌کنند. کیف های حمل و نقل، در روز و زمان کنونی، هنوز پویا و کاربردی هستند و همچنان مورد استفاده مردم از تمام طبقات اجتماعی قرار گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *